O nás

MOST 2009

Slovenská nadácia srdca zorganizovala v roku 2009 v poradí tretí ročník kampane MOST.
Aj naše aktivity ovplyvnila ekonomická kríza, a tak sme sa rozhodli naše úsilie koncentrovať do jedného silného dňa, súčasne však finančne menej náročné aktivity prebiehali počas celého roka, tak ako bolo tomu predtým.

Po prvýkrát sme oslovili na spoluprácu stredné, najmä zdravotné školy, z ktorých sa napokon do projektu zapojilo 37.

Môžeme s radosťou potvrdiť, že podľa výsledkov nezávislej agentúry FOCUS v roku 2009 opäť stúpla vedomosť našich občanov o najdôležitejších rizikových faktoroch srdcovo-cievnych ochorení a súčasne kampaň zaznamenal najvyšší počet obyvateľstva doposiaľ.
Všetky naše aktivity a postrehy niektorých zúčastnených nájdete tradične v našej publikácii MOST 2009, ktorá je Vám k dispozícii v prílohe.

Aj vďaka Vašim 2% sa môže srdce usmievať. Ďakujeme.
Darujte 2%
viac info