Články

Podklady ku kampani MOST 2015

Publikované 25. septembra 2015

Merania počas Dňa srdca (25. 9. 2015) 

  1. Nákupné centrum Eurovea – 2 meracie miesta v spolupráci so SČK a s RUVZ,
  2. RÚVZ – 42 meracích miest + Oravská poliklinika v Námestove
  3. Lekárne – 370 meracích miest (214 lekární Dr. Max, 44 lekárne Sunpharma, 112 nesieťové lekárne)
  4. Školy –20 (4x gymnáziá, 14x stredných zdravotníckych škôl, 1x vysoká škola, 1x obchodná akadémia), 158 študentov na študentské hliadky, 4 stredné zdravotnícke školy vytvorili 4 samostatné meracie miesta (Liptovský Mikuláš, Prešov, Sereď, Skalica)

Celkovo 418 meracích miest v 112 mestách na Slovensku

Vlaky zdravia

Dňa 25.9.2015 piatok

BA – ZA – KE - R 607 Ferratumbank s odchodom z BA o 11:55 hod. a príchodom do KE o 17:46 hod.

Dňa 28.9.2013 sobota

KE – ZA – BA - R 606 Shoppie.sk s odchodom z KE o 10:14 hod. a príchodom do BA o 16:05 hod.

Kampaň MOST 2015 a Deň srdca 25. 9. 2015 v číslach

  • 19 partnerov,
  • 418 meracích miest
  • 2 Vlaky zdravia
  • 36 pobočiek RÚVZ + ÚVZ SR
  • 20 spolupracujúcich škôl a 158 študentov - dobrovoľníkov
  • 18 000 informačných letákov na rozdávanie počas Dňa srdca,
  • 2000 pozývacích plagátov na Deň srdca,
  • press marketing reklama vo vlakoch (1 000 letákov, 100 plagátov na okná vlakov),
  • vyhlasovanie oznamu v staničných rozhlasoch – v 32 mestách, v ktorých majú zastávku Vlaky zdravia.
Aj vďaka Vašim 2% sa môže srdce usmievať. Ďakujeme.
Darujte 2%
viac info