Podklady ku kampani MOST 2015
Publikované 25. septembra 2015
Merania počas Dňa srdca (25. 9. 2015)
- Nákupné centrum Eurovea – 2 meracie miesta v spolupráci so SČK a s RUVZ,
- RÚVZ – 42 meracích miest + Oravská poliklinika v Námestove
- Lekárne – 370 meracích miest (214 lekární Dr. Max, 44 lekárne Sunpharma, 112 nesieťové lekárne)
- Školy –20 (4x gymnáziá, 14x stredných zdravotníckych škôl, 1x vysoká škola, 1x obchodná akadémia), 158 študentov na študentské hliadky, 4 stredné zdravotnícke školy vytvorili 4 samostatné meracie miesta (Liptovský Mikuláš, Prešov, Sereď, Skalica)
Celkovo 418 meracích miest v 112 mestách na Slovensku
Vlaky zdravia
Dňa 25.9.2015 piatok
BA – ZA – KE - R 607 Ferratumbank s odchodom z BA o 11:55 hod. a príchodom do KE o 17:46 hod.
Dňa 28.9.2013 sobota
KE – ZA – BA - R 606 Shoppie.sk s odchodom z KE o 10:14 hod. a príchodom do BA o 16:05 hod.
Kampaň MOST 2015 a Deň srdca 25. 9. 2015 v číslach
- 19 partnerov,
- 418 meracích miest
- 2 Vlaky zdravia
- 36 pobočiek RÚVZ + ÚVZ SR
- 20 spolupracujúcich škôl a 158 študentov - dobrovoľníkov
- 18 000 informačných letákov na rozdávanie počas Dňa srdca,
- 2000 pozývacích plagátov na Deň srdca,
- press marketing reklama vo vlakoch (1 000 letákov, 100 plagátov na okná vlakov),
- vyhlasovanie oznamu v staničných rozhlasoch – v 32 mestách, v ktorých majú zastávku Vlaky zdravia.